Handelsbetingelser
LA SUIT
www.la-suit.dk
CVR-nr: 26324769
Email; Info@la-suit.dk
BESTILLING & BETALING
HVORDAN BESTILLER JEG?
La-Suits.dk er åben 24 timer i døgnet, medmindre siden er midlertidigt lukket på grund af vedligeholdelse eller opdatering.
Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i indkøbskurven. Du kan helt frem til selve betalingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne. Fragtomkostningerne vil først blive tillagt umiddelbart inden du er klar til at betale.
KVITTERING FOR MODTAGELSE AF BESTILLING OG ORDREBEKRÆFTELSE
Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.
Hvordan betaler jeg?
LA SUIT modtager betaling med VISA-Dankort, alle VISA betalingskort, alle Mastercard betalingskort, ApplePay og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen er afsendt. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.
FRAGT & LEVERING
Vi pakker og sender din ordre hurtigst muligt og altid indenfor 1-3 arbejdsdage.
Vi tager dog forbehold for udsolgte varer, udskudt leveringstid og ekstraordinært travle perioder.
LA SUIT kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS.
La-suits.dk leverer til hele verden. Vær dog opmærksom på at leveringer uden for EU kan blive pålagt told og moms og at dette betales af modtageren. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder, hvis du er i tvivl.
OMBYTNING OG RETURNERING:
LA SUIT tilbyder ikke ombytning. Hvis du gerne vil bytte varer, så returnerer du varen og lægger en ny bestilling på www.la-suits.dk Det kan du gøre med det samme og samtidig sikre dig, at den ønskede vare ikke er udsolgt.
Returneringer skal foregå efter aftale. Vi opfordrer dig til at kontakte vores kundeservice eller supportteam for at arrangere og koordinere returneringen af dit produkt. Dette vil hjælpe os med at sikre en effektiv og smidig håndtering af din returnering og sikre, at du modtager den nødvendige assistance i processen. Vi takker for din forståelse og samarbejde.
LA SUIT
Adr. Skejby Nordlandsvej 305,
8200 Aarhus
HUSK altid at få en kvittering for indlevering af pakken og sørg for, at varen er forsvarlig indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/vare(er)n, indtil vi modtager den. Vores kundeservice sidder dog altid klar til at hjælpe dig, såfremt du har spørgsmål eller udfordringer med en pakke.
Bemærk! Vi forventer, at du sender varen retur hurtigst muligt, og senest inden 14 dage efter modtagelse. Husk at udfylde og vedlægge retursedlen med navn, mailadresse og ordrenummer.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, brev eller pakke sendt uden omdeling!
PENGENE RETUR:
Hos LA SUIT opererer vi gennem sikre betalingsmetoder, og refusioner foregår derfor via den originale betalingsmetode.
Hvis du i mellemtiden har skiftet bank, skal du kontakte din gamle bank, som vil kunne overføre beløbet til din nye bankkonto.
Hvis der blev anvendt et gavekort til betaling, vil beløbet blive refunderet tilbage til gavekortet, som du derefter kan bruge igen.
Hvis du ikke længere har din gavekortskode, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, som vil kunne hjælpe dig med at finde gavekortskoden og sende den til den oprindelige køber af gavekortet.
Ved tilbagebetaling af ordrebeløb må du forvente op til 7 dage fra den dag, varen er hos LA SUIT, til beløbet er tilbageført til din konto.
FORTRYDELSESRET
Betingelser for at fortryde aftalen
Du kan fortryde den indgåede aftale efter forbrugeraftalelovens kapitel 4.
Fortrydelsesfristen er 14 dage. Fristen regnes som udgangspunkt fra den dag, du har fået varen eller den første levering i hænde.
Det er som hovedregel en betingelse, at du kan tilbagegive varen i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den. LA SUIT forbeholder sig retten til at afvise at modtage en vare, som følge af beskadiget original emballage på varer, hvis emballage er en del af varen.
Information du skal være opmærksom på:
Varen skal indeholde originale hangtags & labels Tydelig notering af ordrenummer Hvis én eller flere af overstående krav ikke er opfyldt forbeholder LA SUIT sig retten til at returnere varen til kunden. Såfremt LA SUIT vurderer, at varen er brugt, returneres varen til kunden.
Inden udløbet af fortrydelsesfristen skal du tilbagesende eller tilbagegive det modtagne til LA SUIT. Det er tilstrækkeligt, at du inden fristens udløb har overgivet det modtagne til postvæsenet eller en anden virksomhed, som har påtaget sig forsendelsen til LA SUIT. Hvis du vil sikre dig bevis for, at du har fortrudt rettidigt, kan du f.eks. gemme kvitteringen for, at du har overgivet varen til postvæsenet mv. med henblik på forsendelse.
Medmindre andet er aftalt, skal du selv betale omkostninger (porto/fragt) ved varens tilbage sendelse.
REKLAMATIONSRET
Når du handler hos LA SUIT har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.
Ved rimelig reklamation (fx. produktionsfejl) dækker LA SUIT rimelige fragtomkosninger (fx. ikke Express levering).
Skulle du mod forventning modtage varer, der ikke er i orden, bedes du hurtigst muligt og senest 3 dage fra modtagelse af dine varer kontakte vores kundeservice pr. mail, så vi kan rette fejlen. Går der længere tid, kan du ikke gøre dit krav gældende.
Der kan være tilfælde, hvor vi har brug for at få tilsendt det reklamerede produkt (inkl. emballagen), så vi kan foretage kvalitetsopfølgning samt evt. videresende varen til vores leverandør. Du bedes derfor undlade at kassere defekte varer eller varer af dårlig kvalitet inkl. emballagen, til du har været i dialog med kundeservice. Er reklamationen berettiget refunderer LA SUIT naturligvis dine rimelige fragtomkostninger.
Hvis du har et produkt med produktionsfejl eller ønsker at reklamere over et produkt, skal du sende en mail med billeder til Info@la-suit.dk.
Du vil herefter blive informeret om det eventuelle videre forløb i forbindelse med din reklamation.